Burgerinitiatief Basisinkomen 2018 gaat naar de Tweede Kamer (video)

Naamloos.jpg

 

2 gedachten over “Burgerinitiatief Basisinkomen 2018 gaat naar de Tweede Kamer (video)”

  1. Hallo,

    Ik wilde de video zien en nadat ik daar op had geklikt, kwam ik op een pagina waar weer een tekst met video stond. Daar op geklikt en moest ik eerst cookies accepteren van rtl. ik wil normaal geen cookies accepteren, maar omdat ik de video wil zien, accepteerde ik. Toen de pop up van rtl weg was, was er nergens een video te zien.

    Wat is dit?

    Hoe kan dat?

    ________________________________

    1. Dit is het gevolg van een menselijke fout😉 niks meer niks minder..er was geen video… zelf download ik video’s, ik hoef dan vaak geen cookies te accepteren ( met uitzending gemist downloader of plug ins van Mozilla ( Video Download Helper) Ik hoop je vraag bij deze te hebben beantwoord. MVG

Geef een reactie

