Muziek : Nino – Live Show (video)

Songtekst:

Welkom bij mijn live show, dit is mijn 10 jarig bestaan
ik weet de zaal is niet meer vol, geen lange rij, maar genoeg plaats
Je hoort de naam minder op straat, op de plaat nog steeds een baas
en alles wat ik drop, doen ze me niet zo even na.
de club spiekers zijn nu stuk, minder bereik, minder druk
ik concurreer nu met de buren zij verkopen drank en drugs
Ik heb slechts wat echte teksten, voor de beat de juiste plugs, mijn DJ draait die classic shit maar het publiek is jong en kut
Dus ik denk dat ik deze live show dan maar opneem, gewoon om zelf te zien hoe ik het doe wanneer ik optreed.
Als ik mijn thema verander zijn de bezoekers het oneens, soms zit ik er doorheen, maar nooit dat ik het opgeef
kan wachten op geluk tot ik een ons weeg, of Top Notch berichten en hopen op Farid of Kees
Maar waarschijnlijk is er niet eens oor voor deze shit
die zogenaamd real, en maar klagen over fake shit
die zogenaamd een deal, maar alles op eigen label shit
die soms lekker gaan, soms achterstand bij de verzekering
van elke dag een show, naar volgens mij al weken niks
Dat is reden waarom ik mijn eigen veters strik

”What a time to be alive”
Echte platen die verkopen niet, Is dit de ”Future”
Neppe platen die geloof je niet
Al spit je vuur als een Drake, zonder club hitjes loopt het niet
Wanneer schijnt de zon voor mij, ik weet dat ik het ook verdien

Nu gaat het om de views, de centen en de moves
Hoe zit het met de kwaliteit, maakt minder views het minder goed
Ik was de man van millie views, en dat was niet eens vroeger
wat er gebeurd is, neem loopje in mijn schoenen
Je tweemans in een rolstoel, die andere in jilla
Man dit is de team waar ik telkens mee bleef winnen
Ik zie die mannen die ik om me heen had nu op afstand slissen
zodra het gras minder groen wordt willen slangen daar niet liggen
Misschien wordt ik wel nooit rijk met muziek
Misschien ben ik te echt voor de tijd en publiek
Misschien ligt alles gewoon aan mij, verder niets
Of misschien nog alleen Co-sign en een feat.
Toen ik Black Label starten zeiden ze: dat is een drankje
tot de 44.000 omzet in een jaar, geen grapje
Toen ik Namek starte, idemdito zag ze lachen
Tot de hype op twitter plus m’n album, die shit was prachtig
En nu is het GKM, wie denk je dat ik ben, een hasbeen die niet vernieuwen kan,
Mati check de stats.
Ik heb twee kinderen en een vrouw, thuis ben ik the man,
maar die pressure om het te maken, die shit is een hel ”ahh”
Corruptie van de State awards, i killed that shit
De reden waarom jij een label start, i builed that shit
Terug om te pakken wat van mij is, ja ik ben in that shit
Sorry voor mijn temperament, soms ben ik op m’n N*GGA shit!

Ben een legend, loop niet pas met shit mee, vraag Puna.nl wie bracht ze eerste mixtape
Funx, wie kwam voor ze op, toen jij niks deed, niet dat ik shit claim, bedoel hier verder niets mee.Sluit deze show af met mijn handen naar boven, Thanks God, voor alles wat gaat komen. Heb zoveel bereikt, leef allang m’n dromen, en al m’n echte fans, bedankt voor het komen.

Bron : Global Kings Music

Geef een reactie

