Het ons-kent-ons-clubje van de zorgwereld

Naamloos

Een gedachte over “Het ons-kent-ons-clubje van de zorgwereld”

  1. In de 40j dat ik op het gebied van zorg werkzaam geweest ben, bespeur ik een herkenningsbeeld zoals het in de”handels”- economie werkelijk afspeelt.
    “Eerst heel veel geven,bijna gratis, tot het punt dat je dan niet zonder kunt en wat blijkt?
    De kosten zijn enorm toegeslagen en moet in de prijs verrekend worden!
    Door dit zorgmarktmechanisme werd mij duidelijk dat ik het ideaal ‘zorg’ wel gauw voor gezien achtte?
    Zoals China jaren afgesloten geweest is van de rest van de wereld als gevolg van het HEROINE-probleem vrees ik nu hetzelfde.

Geef een reactie

