Cardiologen vertellen hoe de ‘cholesterolmythe’ vaste voet aan de grond kreeg: ‘Ik schaam mij’

Naamloos.jpg

Een gedachte over “Cardiologen vertellen hoe de ‘cholesterolmythe’ vaste voet aan de grond kreeg: ‘Ik schaam mij’”

  1. ja ze moeten zich zeker schamen want ze zijn beïnvloed door de fhamra industrie vanwege GELD !!! voor de bazen !!! Die verdienen 3 a 4 ton per jaar ! Daarbij cholesterol bestaat niet maar ja de medicijnen zijn er wel om te bestrijdende(zgn) en omdat het niet bestaat is het zulke onzin ! Maar ja veel mensen begrijpen dit niet die volgen wat de medici zeggen en de meeste medici zijn brood snijders en brood providers gezegd door een bevriende chirug !! Ze geven je een nieuwe heup ook als is het niet nodig ! Zo is onze samenleving dus denk goed na voordat je een operatie ondergaat !!! Ik doe het niet en ik werk op zo een afdeling ! Op een OK [en zie veel overbodige dingen maar ja het is aan jou om te beslissen ! Denk na !!!!

Geef een reactie

