Muziek : Wudstik – Geef Me Je Handen | X6 Akoestik Live (video)

Wudstik richtte vorig jaar, zijn eigen platenlabel Machina Music op. Na de singles Mooi en Ik Val, gooit Wudstik momenteel hoge ogen met de nieuwe single van JeBroer, genaamd Ga Maar Vast Slapen. In de aanloop van zijn nieuwe album ‘Breek Het Geluid’ die in 2016 uit zal komen, releaset Wudstik elke week een video met nieuwe muziek.

De video’s zijn registraties van akoestische sessies van Wudstik zijn nieuwe muziek en geven alvast een voorproefje van het album.

Lyrics:

Ik ben geen engel of een heler,
ik ben ook geen wonder medicijn.
Ik kan ook niet alles weten,
maar ik weet wel dat ik er voor jou kan zijn.

Geef me je handen en ik geef jou de moed om
na het vallen weer op te staan.
Leun op mijn schouders of schuil in mijn armen.
Ik maak al jou angsten ongedaan.

Ik maak regelmatig fouten,
ik ben voor niemand echt een held.
Ik ben geen brenger van wereldvrede,
zolang jij maar veilig bent dat telt.

Geef me je handen en ik geef jou de moed om
na het vallen weer op te staan.
Leun op mijn schouders of schuil in mijn armen.
Ik maak al jou angsten ongedaan.

Ik ben niet perfect maar dat maakt mij een mens
en ik weet hoe het voelt,
om bang te kunnen te zijn, omgaan met pijn
wees gerust het komt goed.

  •  Main vocals/gitaar: Wudstik
  • Vocals/gitaar: Kevin Schoonheijm
  • Fretless Basgitaar: Ricardo Lekatompessy
  • Slagwerk/vocals: Ruben vd Velde
  • Video en audio opgenomen @ Fieldsstudio
  • Mixage/Mastering: Willem Laseroms
  • Geschreven door: Wudstik (Jermain vd Bogt)
  • Productie video: SPEC & BEANS
  • Camera: Stefan Manciaracina en Dylan Boumans
  • Edit: Dylan Boumans

Bron : YouTube

Geef een reactie

