Oproep aan iedereen van een medemens | voor ons en onze kinderen

Dit is hoe WiFi eruit ziet - https://dutchamazingnewsblog.wordpress.com/2013/07/26/dit-is-hoe-wifi-eruit-ziet/
Dit is hoe WiFi eruit ziet – https://dutchamazingnewsblog.wordpress.com/2013/07/26/dit-is-hoe-wifi-eruit-ziet/

(Inzending lezer Earth Matters | Leda Langedijk) Ik weet niet meer hoe ik mensen kan bereiken… Wakker laten worden.. ik denk dat elk mens pas kanker moet krijgen, om te ervaren ‘ help, ik had eerder wat moeten doen…’.

Ik waarschuw al tien jaar gemeenten, de regering, politieke leiders persoonlijk gesproken, bij gemeente-vergaderingen geweest (gemeentes volledig in paniek van de aantal kanker-sterftes in een wijk na plaatsen zendmast). In mijn vaders straat zijn in 1 jaar tijd allemaal mensen aan kanker overleden na plaatsen 5 zendmasten op de buurt-gebouwen….Lees verder››

Geef een reactie

